Taming the Apex
4 racing drivers. 4 stories. 4 fascinating chapters from the world of Motorsport. Watch them put their lives on the line in this behind-the-scenes journey into the heart of elite motor racing, through the eyes of four racers, each on a path to their own destiny. Not just footage of motor racing shot in the pit lane, track side and after-race interviews, this is a real insight in to the lives of real racing drivers: the passion, the adrenaline, the unprecedented dedication, the glory, as well as the constant struggle, the physical and mental pain, the risk and the sacrifice.