The Butterfly Effect 2
When Nick Larson (Eric Lively) loses his beautiful girlfriend, Julie Miller (Erica Durance), in an accident, his successful career and happy life are shattered. Struggling to carry on and wracked by guilt, Nick eventually discovers that he can travel into the past, and he uses this ability to prevent Julie from dying. Unfortunately, Nick's time-altering actions drastically affect the future in tragic ways. Can Nick save Julie without causing catastrophic results?