The Cleaner
Buck Enderly's life hasn't worked out the way he planned. He's a middle-aged house cleaner living with his mother, whom he must care for after she suffers a debilitating injury. When Buck takes on an eccentric new client, he gets roped into a side job locating her estranged son. With the help of his twenty-something neighbors, Buck tracks down the disturbed young man. But then in another twist of fate, he finds himself an accomplice to a violent crime. Now Buck must hide the truth from his family, including his younger brother - a local police officer.