The Client
Fast-paced thriller, based on the John Grisham bestseller, about a boy whose life is endangered after he stumbles across vital information about a politician's murder. His lawyer is the only person offering protection from the unwanted attentions of the Mob and the FBI - but is she capable of saving his life?