The Mountain Between Us
Stranded on a mountain after a tragic plane crash, two strangers must work together to endure the extreme elements of the remote, snow-covered terrain. Realizing that help is not on the way, they embark on a perilous journey across hundreds of miles of wilderness, pushing each other to survive and discovering their inner strength.