The Swordsman
A young swordsman inadvertently takes delivery of a sacred scroll, which has been stolen from the Emperor's library. The scroll, said to contain the details of a secret martial arts technique, is sought by a number of groups including the army, a martial arts school, and a tribe of snake-wielding women.