Wham!: Last Christmas Unwrapped
In celebration of its 40th anniversary, this nostalgic special tells the story of how George Michael and Andrew Ridgeley’s WHAM! turned one song into a cultural phenomenon. Reuniting characters from the song’s illustrious history, the film reveals the compelling inside story of Last Christmas’ creation and its enduring appeal.