Wicked: For Good
The epic conclusion to the untold story of the witches of Oz begins. Elphaba, demonized as The Wicked Witch of the West, lives in exile, fighting for truth. Glinda, the symbol of Goodness, reigns in Emerald City. But when the angry citizens of Oz rise up against the Wicked Witch, the two must reunite and truly see each other to change themselves, and all of Oz, for good.