Art Attack: Challenge Mode
Five content creators, who are also "Art Attack" fans, have been called to participate in the show's new version. The doors to the giant workshop open and the adventure begins! They'll be presented with twelve epic artistic challenges such as creating a giant robot out of junk, making an animated short film, designing a spooky mansion, and cooking an edible island. They'll be testing the limits of their creativity and will have to work as a team, consult with specialists, test their creations, and much more. And they won't give up! But they will not be alone: a mysterious character will appear when they least expect it to make their missions harder. Will they succeed in completing the challenges?