S10, E1: Bakers explore Henson Labs' Chem Lab, where John Henson tasks them with creating broken glass desserts and sinister bubbling treats; Carla Hall, Zac Young and Stephanie Boswell test their poison tolerance before sending one baker to the cryo-freeze.