Our Happy Holiday
Marion and Ben, thirty years old, meet on Tinder. That's about all they have in common, but the opposites attract each other, and they decide in the early morning of their meeting to go on vacation together despite the advice of their entourage. They will finally leave to Bulgaria, halfway to their dream destinations: Beirut for Marion, Biarritz for Ben. Without a precise plan and, as they will soon discover, with very different conceptions of what a dream holiday should be.