Last Winter, We Parted
Last Winter, We Parted is a 2018 crime film directed by Tomoyuki Takimoto, based on the 2013 novel of the same name by Fuminori Nakamura. The film stars Takanori Iwata, Mizuki Yamamoto and Takumi Saitoh. The film was distributed by Warner Bros. Pictures Japan. It was released in Japan on March 10, 2018, and was released in Hong Kong on June 28 of the same year.