Rin (Sho Hirano), Yu (Hinako Sakurai), Koyomi (Tina Tamashiro), and Keita (Hayato Isomura) are childhood friends who live in the same apartment building. They are all head-turning gorgeous and the coolest, most popular foursome at their high school. Rin is outwardly aloof and handsome, but he likes Yu so much that he acts cold and mean toward her and cuts her down with harsh remarks. Yu also really likes Rin, but because of his attitude, she has no confidence in herself and feels negative all the time. They like each other too much to confess their feelings to each other… Koyomi and Keita are worried about their best friends and watch over the awkward two. Then a rival appears before them—Kazuma (Kentaro) who openly expresses his affection to his romantic interest. Rin and Yu's love and the four friends' friendship that they thought would never change take an unexpected turn...