Welcome to Playhouse
23-year-old Soo-vin is a free-spirited only child brought up in a conservative, honourable artist family. She was having the time of her life until she finds out that she is unwantedly pregnant. She finds herself suddenly become the victim of a crazy role-playing circus, being a mother, a wife, a daughter-in-law, and the breadwinner of her new family..