Death Note: The Last Name
College student Yagami (Kenichi Matsuyama) possesses a Death Note, a magical notebook that kills anyone whose name is written on its pages. Though he tries to use the notebook only to wipe out criminals, he's tempted to use it for less noble purposes. Yagami's life is complicated by a police investigation, led by the determined teen detective L (Shusuke Kaneko), into the identity of a vigilante killer. TV star Miss Amane (Tetsuya Oishi), who also holds a Death Note, proves equally troublesome.