The Lion King at the Hollywood Bowl
In honor of “The Lion King’s” 30th Anniversary, the Hollywood Bowl transforms into the Pride Lands for an immersive concert event featuring a reunion of the original voice cast alongside performances by cast members of the iconic Broadway show. Starring Lebo M, Jeremy Irons, Nathan Lane, Jason Weaver, Ernie Sabella, Billy Eichner, and stage musical alumni Heather Headley and Bradley Gibson, with special guests North West and EGOT winner Jennifer Hudson, this music event celebrates 30 years of this Oscar and Tony Award-winning global phenomenon that has been brought to life through animation, the Broadway stage, live action, and beyond.