HK2: The Abnormal Crisis
News about the disappearance of panties is covered every day." Kyosuke (Ryohei Suzuki) still wears Aiko Completo (Fumika Shimizu) panties to battle evil. Meanwhile, Aiko has mixed emotions and decide to get her panties back from Kyosuke. Kyosuke suffers from the loss of Aiko completo panties and disappears. The biggest enemy yet appears in front of Kyosuke.