Husband & Wife
Be careful what you wish for, to be in someone else's mind might be a bit too much. A married couple believes their marriage has reached rock bottom. After ten years there is no spark, only problems, and ressentiment. As a final push, they agree to take place on a scientific experiment. When they realize they switch bodies a series of hilarious and heartbreaking situations might be precisely what they needed to fall in love again.