108: Kaiba Gorō no Fukushū to Bōken
108: Kaiba Gorō no Fukushū to Bōken is a 2019 Japanese dark comedy film written, directed by, and starring Suzuki Matsuo, based on his 2018 novel 108. The film also stars Miho Nakayama, Shunsuke Daitō, Shori Doi, Louis Kurihara, and LiLiCo.