Fatum
After vowing to his wife that he would never gamble again, Sergio receives a tip and returns to the casino. Then, Alejo bursts into the premises with a gun. Commissioner Costa asks Pablo to assist at the holdup. But the head of the Special Forces Team is at the hospital, with his son seriously ill. Fate brings Sergio and Pablo together at the casino, where a gunshot changes their lives forever.