Тэд-путешественник и изумрудная скрижаль
Найзаповітнішою мрією Теда є визнання серед колег-археологів, але на заваді стає його схильність до нещасних випадків. Коли він ненавмисно розбиває рідкісний саркофаг, накладене закляття ставить під загрозу життя його друзів. Рятуючи мумію, Джефф та Бельзоні розпочнуть карколомну пригоду, завдяки якій Тед та Сара помандрують до віддалених куточків світу, аби знайти спосіб зупинити прокляття Смарагдової скрижалі.