Baby's Day Out
Posing as children's photographers, three crooks (Adam Robert Worton, Joe Mantegna, Lara Flynn Boyle) scheme their way into a mansion to kidnap an infant (Brigid Duffy, Eddie Bracken). Their hostage proves quite resourceful, however, escaping their hideout and making his way into downtown Chicago. Now the con men have to find their abductee, who believes that in order to return home he must reenact scenes from his favorite storybook, including trips to the zoo and a construction site.