Demolition Man
With innocent victims caught in the crossfire in Los Angeles' intensifying war on crime, both cop John Spartan (Sylvester Stallone) and violent thug Simon Phoenix (Wesley Snipes) are sentenced to a state of frozen incarceration known as "CryoPrison." When Spartan is finally thawed 36 years later, it's 2032, and Los Angeles is now a pacifist utopia called San Angeles. But with Phoenix again on the loose, Spartan must team up with future cop Lenina (Sandra Bullock) to apprehend the killer.