Groundhog Day
Phil (Bill Murray), a weatherman, is out to cover the annual emergence of the groundhog from its hole. He gets caught in a blizzard that he didn't predict and finds himself trapped in a time warp. He is doomed to relive the same day over and over again until he gets it right.