Hello, Dolly!
In the 1890s New York City, the bold and enchanting widow Dolly Levi (Barbra Streisand) is a socialite-turned-matchmaker. Her latest clients seeking assistance are the cantankerous half-a-millionaire Horace Vandergelder (Walter Matthau) and a young artist named Ambrose (Tommy Tune), who is in love with Horace's niece, Ermengarde (Joyce Ames). Dolly's scheming soon involves Horace's employees as well as a New York hatmaker, as she tries to cover up her own secret romantic designs.