Jupiter Ascending
Jupiter Jones (Mila Kunis) was born under signs that predicted future greatness, but her reality as a woman consists of cleaning other people's houses and endless bad breaks. Caine (Channing Tatum), a genetically engineered hunter, arrives on Earth to locate her, making Jupiter finally aware of the great destiny that awaits her: Jupiter's genetic signature marks her as the next in line for an extraordinary inheritance that could alter the balance of the cosmos.