Justice League: Warworld
Until now, the Justice League has been a loose association of superpowered individuals. But when they are swept away to War World, a place of unending brutal gladiatorial combat, Batman, Superman, Wonder Woman and the others must somehow unite to form an unbeatable resistance able to lead an entire planet to freedom.