Kill Dil
Kill Dil is a romantic action entertainer that revolves around the lives of two killers. Dev (Ranveer Singh) and Tutu (Ali Zafar), abandoned in their teenage, are taken care by Bhaiyaji (Govinda) who trains them to be professional killers. Disha (Parineeti Chopra) enter their life and Dev falls in love with her. But, Bhaiyaji doesn't approve of their relationship and what happens next forms the crux of the story. Now Dev has two choices, either to Kill or Dil.