Red Sonja
The peaceful life of Sonja is shattered when her parents are murdered by Queen Gedren, who rules by terror and carries a talisman with which she can annihilate the planet. Sonja sets out to avenge her parents' death and is granted extraordinary powers by a mysterious vision. But she must vow never to fall in love with a man unless he is stronger than her. On her way to find Queen Gedren, she meets Kalidor - a stranger gifted with unusual strength...