Space Jam
Swackhammer (Danny DeVito), an evil alien theme park owner, needs a new attraction at Moron Mountain. When his gang, the Nerdlucks, heads to Earth to kidnap Bugs Bunny (Billy West) and the Looney Tunes, Bugs challenges them to a basketball game to determine their fate. The aliens agree, but they steal the powers of NBA basketball players, including Larry Bird (Larry Bird) and Charles Barkley (Charles Barkley) -- so Bugs gets some help from superstar Michael Jordan (Michael Jordan).