The 39 Steps
While on vacation in London, Canadian Richard Hannay becomes embroiled in an international spy ring related to the mysterious "39 steps." Then he meets agent Annabella Smith, who is soon killed in his apartment. He must elude the police, who are hunting him for murder, while he tries to stop Professor Jordan from sending secrets out of the country. Hannay is assisted by Pamela, an unwilling accomplice who discovers the truth.