Wine Masters: Southern Rhône
Known as the wine of the popes, it was however Robert Parker who put the entire southern Rhône valley on the wine map at the end of the last century. Today many people see Beaucastel of the family Perrin as the benchmark of Châteauneuf-du-Pape.