The Crowded Room
A psychological thriller set in Manhattan in the summer of 1979, when a young man is arrested for a shocking crime—and an unlikely investigator must solve the mystery behind it.
Exodus
Danny Sullivan is arrested for a violent crime. Rya Goodwin probes his troubled past for answers.
Rya visits the Ghost House. Danny opens up about his turbulent friendship with Ariana.
Danny’s and Candy’s lives are forever changed by the arrival of an unlikely saviour.