시즌 1, 에피소드 2: Qiu Jia Ning is a core member of a research lab spearheaded by the leading pharmaceutical company in the nation. As their experiment enters the clinical phase, a new researcher by the name of Zhou Xiao Shan joins the team. His sharp acumen and quiet nature attract Jia Ning's attention. In reality, he is a broker who has walked into their lives for the purpose of stealing Jia Ning's research.