1, 2, 3, go!
S3, E1: Now it's every man for himself and the comedy gods for them all while Tom and Fabiana don't even blink as to not let even a chuckle squeak by. Maíra Azevedo gets things moving with "Maria Isabel". And both shocking and unforgettable is the first elimination under 10 minutes. Who decided to jump the gun?