1 Corinthians 3:13
S1, E10: In the shocking series finale, the Monreaux family finds out an explosive secret that threatens to tear them apart. Meanwhile, with Mark and Rose ready to take a serious next step in their relationship, Margaret feels compelled to intervene and protect Rose.