S1, E1: Giles Gordon, his Mom and Grandpa move to he scenic paradise coastal town of Sunset Cove. But as Giles struggles to settle in to his routine and school life at Atlantis High, he quickly discovers that Sunset Cove isn't quite the paradise he envisaged. And nothing is ever quite what it seems.