시즌 1, 에피소드 1: CITY—something happens every day. Tsurubishi dives a crispy fried noodle into a customer's bag, while Nagumo witnesses it. An absolute, desperate situation! Matsuri and Eri enjoying their after-school adventures. Todoroki and Onikamaboko struggle to create a joke for "Rakutan-kun." After hearing Niikura's dream, Nagumo starts thinking what they want to do. Something starting to blossom in CITY.