S1, E4: Johnnie Cochran brings an energy that transforms the case. As jury selection gets underway,the prosecution and defense seek out the assistance of jury research experts, who come back with some surprising results. Meanwhile, Faye Resnick publishes a tell-all book,complicating the court proceedings.