S1, E3: It’s Jay’s birthday in Geordie Shore: Vicky plays the dutiful ‘girlfriend’, Holly’s boyfriend Dan makes a surprise visit and Charlotte loses her battle to fight off Gaz. But eight become seven as the house is rocked by a shock departure.