11:00 A.M.
시즌 1, 에피소드 5: Both Santos and Collins deal with their own moral – and legal – quandaries. Samira’s careful approach earns praise from patients – and reproach from Robby. Javadi unintentionally upends McKay’s attempts to help an unhoused patient.