All That (2019) 1119
S1, E19: Liza Koshy guest stars and gets a lesson in Bad Dancing, Larry returns to play the easiest game show in the world, Simplicity, Lucy has trouble controlling her emotions, and a new invention advertises the fastest way to eat food. Bad Bunny performs.