12 Steps and 30 Candles
T1, E4: Scott finally decides to make a change in his life and checks into rehab, but his commitment to stay wavers with each day. Meanwhile, as her 30th birthday quickly approaches, Khloé struggles with the realization that her life isn't where she imagined it would be.