S1, E6: For Camila, surviving and adapting to the world of news in the capital was not easy, but everything has prepared her for the present, where five hours have now passed since the earthquake. An incident involving Ángel, Ignacio, and Camila triggers a race against time to request foreign aid. The government's intentions and Ignacio's alignment are finally revealed.