14 and Looking for Mr. Right
Сезон 1, серия 2: Priscilla, a 14 year old gypsy girl, is a fully trained gypsy wife. Now all she needs is a husband... Priscilla's family spends big money on a Sondra Celli dress in the hopes to find a suitable gypsy bachelor.