S6, E1: A new batch of 16 chefs compete to impress Chef Ramsay with hopes of winning a Head Chef position at Araxi Restaurant in Whistler, British Columbia, Canada. Chef Ramsay wastes no time and sends the chefs to the kitchen to create their signature dishes.