1,800 Filet-O-Fishes & One Small Diet Coke
S1, E2: Ally leaves Bridgette in charge of her house for a day. Bridge fantasizes about what it would be like to be a wealthy stay-at-home mom. Nelson vaccinates Larry without Rafi’s consent or knowledge.