1965 Cadillac DeVille and 1984 Monte Carlo
S1, E6: Dan and the team take on a 1965 Cadillac DeVille and a 1984 Chevrolet Monte Carlo.The 'Caddie' is so full of leaves and rat droppings that it's a health hazard.The Monte Carlo is intended as a head turning anniversary present.