1966 VW Beetle and 1976 TR6 convertible
S1, E5: Dan and the team take on a 1966 Volkswagen Beetle and a 1976 TR6 convertible.Due to challenges with the owner, the Volkswagen ends up on the curb.The Triumph TR6 looks bad, but Dan sees hidden potential for it to become a rare 'survivor'.