1983-85: Nothing in Their Way
S1, E2: It's 1983, and the Big Apple is back. Wall Street is booming, yuppies are crowding the clubs, and five up-and-coming icons - Donald Trump, Ivan Boesky, Leona Helmsley, John Gotti, and Rudy Giuliani - are enjoying their first big taste of success. It only leaves them wanting more. Intoxicated by the idea of more money, power, and fame, some begin to cross lines - if they haven't done so already. And no one seems interested in stopping them.